Maszyny dostosowane do ciągników o dużej mocy
Półzawieszany pług obracalny CHALLENGER może być wyposażony w 7 do 12 korpusów i jest przystosowany do pracy z ciągnikami o mocy od 200 do 500 KM.
Półzawieszany pług obracalny CHALLENGER może być wyposażony w 7 do 12 korpusów i jest przystosowany do pracy z ciągnikami o mocy od 200 do 500 KM.
Półzawieszany pług obracalny CHALLENGER może pracować w ekstremalnych warunkach roboczych z ciągnikami o dużej mocy. Ze względu na znaczną szerokość roboczą zapewnia dużą wydajność powierzchniową.
Kąt skrętu 110° zapewnia doskonałą zwrotność i dużą oszczędność czasu podczas wykonywania manewrów na uwrociach.
Wytrzymałość jest również ważnym atutem gamy CHALLENGER, ponieważ profil ramy w tych pługach wynosi 220 mm.
Jeśli chodzi o jakość pracy, przegub ramy pozwala na dokładne kopiowanie nierówności terenu, zapewniając perfekcyjne wykonanie orki.
Półzawieszane pługi CHALLENGER mogą być wyposażone w 7 do 12 korpusów z zabezpieczeniem śrubowym „T” lub hydraulicznym non-stop „NSH” i są przystosowane do pracy z ciągnikami o mocy w przedziale 200 do 500 KM.
Półzawieszany pług CHALLENGER jest wyposażony w monoblokową głowicę. Ten unikatowy element zapewnia znacznie większą wytrzymałość niż inne głowice pługów na rynku, ponieważ eliminuje ryzyko deformacji lub powstania luzów w konstrukcji. Ponadto, monoblokowy żeliwny odlew zwiększa stabilność pługa zapewniając jedną linię ciągu. Punkty zaczepowe znajdują się bardzo nisko, co gwarantuje maksymalne przeniesienie ciężaru i lepszą przyczepność w trudnych warunkach roboczych.
Profil ramy 220 mm umożliwia współpracę z ciągnikami o dużej mocy, gwarantując pługowi dużą wytrzymałość.
Możliwość zmiany szerokości roboczej korpusów pomiędzy 35, 40 i 45 cm pozwala dostosować pług do mocy ciągnika, warunków glebowych oraz typu orki. Zmiana ustawień odbywa się w prosty sposób poprzez odwrócenie wsporników słupic na ramie. Śruby regulacyjne są rozmieszczone w taki sposób, aby wyeliminować ryzyko deformacji słupic i zapewnić maszynie wytrzymałość niezależnie od umiejętności operatora.
Skokowa zmiana szerokości korpusów pozwala w szybki sposób dostosować pług do warunków roboczych i uzyskać maksymalną wydajność powierzchniową.
Ponadto, już sama liczba korpusów (7 do 12) zapewnia pługowi CHALLENGER wysokie osiągi.
Półzawieszane pługi CHALLENGER są dostępne w konfiguracjach od 7 do 12 korpusów. Duża liczba korpusów pozwala uzyskać bardzo wysoką wydajność roboczą. Dzięki dużej liczbie korpusów i doskonałej zwrotności na uwrociach, pług CHALLENGER pomaga zaoszczędzić czas podczas krótkich okien pogodowych.
Głowica z dużym zakresem ruchu 110° pozwala na wykonywanie ciasnych skrętów. Ta wyjątkowa zwrotność umożliwia zawracanie na odcinku krótszym niż 15 m.
Półzawieszany pług CHALLENGER posiada szeroki wybór części roboczych, gwarantujących perfekcyjne wykonanie orki niezależnie od warunków roboczych. Korpusy płużne są wyposażone w szeroką i wysoką słupicę, która skutecznie chroni odkładnicę i lemiesz. Części robocze KUHN są kute i poddawane obróbce w celu zwiększenia ich wytrzymałości. Proces kucia i obróbki cieplnej zapewnia częściom bardzo dobrą odporność na ścieranie w każdych warunkach roboczych.
Dla wszystkich korpusów z odkładnicami N, HC, L, C, V, VL i rombowymi dostępne są lemiesze i dłuta z węglików spiekanych. Technologia TRIPLEX z trzema warstwami stali o różnej grubości wydłuża żywotność odkładnic o 40%. Pług CHALLENGER wyposażony w odkładnice Triplex osiąga jeden z najlepszych wyników pod względem kosztów zużycia części roboczych na hektar.
CHALLENGER 10 | CHALLENGER 11 | CHALLENGER 12 | CHALLENGER 7 | CHALLENGER 8 | CHALLENGER 9 | CHALLENGER 13 | VARI-CHALLENGER 10 | VARI-CHALLENGER 8 | VARI-CHALLENGER 9 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Konfiguracja korpusów (przód + tył) | (4+1+1)+(3+1) | (4+4)+3 | (4+4)+(3+1) | 4 + 3 | (4+1)+3 | (4+1)+(3+1) | (4+4)+(3+1+1) | (4+1+1) + (3+1) | (4+1) + 3 | (4+1) + (3+1) |
Maksymalna dopuszczalna moc ciągnika (kW/KM) | 302/410 | 332/451 | 362/492 | 211/287 | 241/328 | 272/369 | 392/533 | 331/450 | 265/360 | 298/405 |
Minimalne zapotrzebowanie na moc (kW/KM) | 200/270 | 219/297 | 238/324 | 139/189 | 159/216 | 179/243 | 258/351 | |||
Masa ok. (kg) modelu T | 4624 | 4912 | 5200 | 3760 | 4048 | 4336 | 5700 | |||
Masa ok. (kg) modelu NSH | 5064 | 5382 | 5700 | 4110 | 4428 | 4746 | 7192 | 6392 | 6792 | |
Szerokość robocza (cm) | 35 – 40 i 45 | 35 – 40 i 45 | 35 – 40 i 45 | 35 – 40 i 45 | 35 – 40 i 45 | 35 – 40 i 45 | 35 – 40 i 45 | 35 do 55 | 35 do 55 | 35 do 55 |
Szerokość robocza (m) | 14 – 16 i 18 | 14 – 16 i 18 | 14 – 16 i 18 | 14 – 16 i 18 | 14 – 16 i 18 | 14 – 16 i 18 | 14 – 16 i 18 | 14 do 22 | 14 do 22 | 14 do 22 |
Prześwit pod ramą (cm) | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 |
Odległość pomiędzy korpusami (cm) | 102 | 102 | 102 | 102 | 102 | 102 | 102 | 102 | 102 | 102 |
Rama (cm) | 220 x 220 | 220 x 220 | 220 x 220 | 220 x 220 | 220 x 220 | 220 x 220 | 220 x 220 | 220 x 220 | 220 x 220 | 220 x 220 |
Poprzeczna belka sprzęgająca | Seryjnie kat. 3 (kat. 4N i 4 jako opcja) | Seryjnie kat. 3 (kat. 4N i 4 jako opcja) | Seryjnie kat. 3 (kat. 4N i 4 jako opcja) | |||||||
Poprzeczna belka sprzęgająca | Ø 60 Kat. 3 (Kat. 4 jako opcja) | Ø 60 Kat. 3 (Kat. 4 jako opcja) | Ø 60 Kat. 3 (Kat. 4 jako opcja) | Ø 60 Kat. 3 (Kat. 4 jako opcja) | Ø 60 Kat. 3 (Kat. 4 jako opcja) | Ø 60 Kat. 3 (Kat. 4 jako opcja) | Ø 60 Kat. 3 (Kat. 4 jako opcja) | |||
Średnica kół (mm) i rozmiary opon | Ø 1000 400/55-22,5 | Ø 1000 400/55-22,5 | Ø 1000 400/55-22,5 | 1200 x 400 mm (bieżnik rolniczy) | 1200 x 400 mm (bieżnik rolniczy) | 1200 x 400 mm (bieżnik rolniczy) | ||||
Amortyzacja podczas transportu | Seryjnie | Seryjnie | Seryjnie | |||||||
Wymagane wyposażenie hydrauliczne ciągnika | Podnoszenie tylnej ramy i obrót: 1 x jednokierunkowy + 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja pierwszej skiby: 1 x dwukierunkowy, System VARIBAR: 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja przegubu ramy: 1 x dwukierunkowy |
Podnoszenie tylnej ramy i obrót: 1 x jednokierunkowy + 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja pierwszej skiby: 1 x dwukierunkowy, System VARIBAR: 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja przegubu ramy: 1 x dwukierunkowy |
Podnoszenie tylnej ramy i obrót: 1 x jednokierunkowy + 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja pierwszej skiby: 1 x dwukierunkowy, System VARIBAR: 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja przegubu ramy: 1 x dwukierunkowy |
Podnoszenie tylnej ramy i obrót: 1 x jednokierunkowy + 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja pierwszej skiby: 1 x dwukierunkowy, System VARIBAR: 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja przegubu ramy: 1 x dwukierunkowy |
Podnoszenie tylnej ramy i obrót: 1 x jednokierunkowy + 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja pierwszej skiby: 1 x dwukierunkowy, System VARIBAR: 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja przegubu ramy: 1 x dwukierunkowy |
Podnoszenie tylnej ramy i obrót: 1 x jednokierunkowy + 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja pierwszej skiby: 1 x dwukierunkowy, System VARIBAR: 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja przegubu ramy: 1 x dwukierunkowy |
Podnoszenie tylnej ramy i obrót: 1 x jednokierunkowy + 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja pierwszej skiby: 1 x dwukierunkowy, System VARIBAR: 1 x dwukierunkowy – Hydrauliczna regulacja przegubu ramy: 1 x dwukierunkowy |
Podnoszenie i obrót: 1 zawór JD + 1 zawór DD, podnoszenie tylnych korpusów: 1 zawór DD, selektor elektrohydrauliczny KTH105 2-funkcje: 1 zawór DD ( hydrauliczna regulacja pierwszej skiby, zmienna szerokość robocza) | Podnoszenie i obrót: 1 zawór JD + 1 zawór DD, podnoszenie tylnych korpusów: 1 zawór DD, selektor elektrohydrauliczny KTH105 2-funkcje: 1 zawór DD ( hydrauliczna regulacja pierwszej skiby, zmienna szerokość robocza) | Podnoszenie i obrót: 1 zawór JD + 1 zawór DD, podnoszenie tylnych korpusów: 1 zawór DD, selektor elektrohydrauliczny KTH105 2-funkcje: 1 zawór DD ( hydrauliczna regulacja pierwszej skiby, zmienna szerokość robocza) |