Przyczepa 14t w wersji XL posiada największą kubaturę wśród naszych przyczep z trójstronnym wywrotem 20,5m3. Jest to także jedna z najwyższych kubatur wśród pojazdów dostępnych na Polskim rynku. Pojazd zbudowany jest na solidnej ramie oraz markowych osiach przystosowanych do dużych obciążeń. Pozwala to na bardzo efektywne przewożenie materiałów sypkich.
Wyposażenie standardowe:
- przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym (grubość poszycia 3mm)
- kolor skrzyni do wyboru Ral-3004 (bordowy), 6002 (zielony), 2004 (pomarańczowy)
- składane stopnie na ścianie przedniej
- pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
- hamulec ręczny
- hamulec parkingowy – siłowniki membranowe
- 2 osie, zawieszenie mechaniczne
- hamulce bębnowe
- opony 385/65 R22,5″ (nowe, nie regenerowane)
- felgi stalowe
- homologacja do 40 km/h
- instalacja elektryczna 12 V
- siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym wychyleniu skrzyni w tył 50⁰, na boki 45⁰
- okno zsypowe w tylnej burcie z zsypem strumieniowym i maskownicą zapobiegającą dostawaniu się wody do wnętrza
- podłoga wzmocniona blachą stalową o grubości 5 mm ,
- skrzynia ładunkowa wykonana w systemie bezuszczelkowym,
- uszczelka pomiędzy nadstawami zapobiegająca dostawaniu się wody do wnętrza
- burty, wysokość 800×800 mm, grubość blachy 2,5 mm, burty otwierane i uchylane
- nowy system łączenia burt, łańcuch spinający burty boczne na górnej nadstawie
- przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym
- gniazdo pneumatyczne, elektryczne, hydrauliczne dla drugiej przyczepy
- trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych
- dźwignia centralnego ryglowania ze zmienną długością ramienia poprawiająca ergonomie zamykania
- ściana przednia i słupy środkowe oraz tylne odkręcane,
- przykręcany mechanizm centralnego ryglowania – 8 szt. haków ryglujących
- resory paraboliczne
- rama wykonana z dwuteownika, śrutowana, a następnie lakierowana w podkładzie i lakierze RAL 7021 lub cynkowana do wyboru
- ucho dyszla fi 40
- zderzak stanowiący osłonę lamp zespolonych, uchylny
- lina zabezpieczająca skrzynię
- kliny pod koło – 2 szt.
- dyszel typu Y
- klucz do kół i trójkąt ostrzegawczy
- zbiornik na wodę
- skrzynka narzędziowa
- *tolerancja 0,5%
Dane techniczne
Ładowność : | 14 000 kg |
Dopuszczalna masa całkowita: | 18 000 kg |
Kubatura: | 20,5 m3 |
Liczba osi: | 2 |
Długość skrzyni ładunkowej: | 5 210 mm |
Szerokość skrzyni ładunkowej: | 2 420 mm |
Wysokość: | 3 040 mm |
Długość całkowita: | 7 650 mm |
Szerokość: | 2 550 mm |
Wysokość platformy: | 1 390 mm |
Wysokość burt: | 800+800 mm |
Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22.5 |
Rozstaw kół: | 2 000 mm |
Prędkość homologacyjna: | 40 km/h |
Wyposażenie opcjonalne
osie i zawieszenie do 60 km/h |
plandeka ze stelażem |
koło zapasowe |
wciągarka koła zapasowego |
zaczep tylny automatyczny |
zaczep tylny obrotowy |
koła 385/65R22,5 Pirelli koła 425/65R22,5 koła 385/65R22,5 Delcora (szerokość styku z podłożem 360 mm) |
podest roboczy na ścianie przedniej |
lakierowanie skrzyni na kolor niestandardowy |
halogeny tył |
rynna tylna zsypowa |
rynna boczna zsypowa prawa (lub lewa) |
plandeka wewnątrz skrzyni do warzyw |