- pneumatyczny jednoobwodowy układ hamulcowy
- hamulec ręczny
- 2 osie, zawieszenie mechaniczne
- hamulce bębnowe
- opony 11,5/80 R15,3″ (nowe, nie regenerowane)
- felgi stalowe
- ręczna regulacja siły hamowania
- homologacja do 25 km/h
- instalacja elektryczna 12 V
- siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym wychyleniu skrzyni w tył – 50o, na boki 45o
- burty otwierane i uchylane o wysokości 500 mm z nadstawkami o wysokości 500 mm,
- centralny zamek – 5szt haków ryglujących
- otwór zsypowy w tylnej burcie + zsyp strumieniowy
- drabinka aluminiowa zewnętrzna
- gniazdo pneumatyczne, elektryczne, hydrauliczne dla drugiej przyczepy
- trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych
- lakierowanie skrzyni pod kolor RAL: 3004, 6002
- grubość blachy: podłoga (4 mm), burty (2mm)
- resory paraboliczne
- rama wykonana z zetownika, śrutowana, a następnie lakierowana w podkładzie i lakierze RAL 7021 lub ocykowana do wyboru
- ucho dyszla fi 40
- lina zabezpieczająca skrzynię
- stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
- kliny pod koło – 2 szt.
- dyszel typu Y ułatwiający manewrowanie
*tolerancja 0,5%
Dane techniczne
Długość zewnętrzna | 6 545 mm |
Długość wewnętrzna | 4 040 mm |
Szerokość wewnętrzna | 2 126 mm |
Kubatura | 8.5 m3 |
Ładowność | 6 000 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 9 200 kg |
Wysokość platformy | 1 140 mm |
Wyposażenie opcjonalne
plandeka ze stelażem |
skrzynka narzędziowa, |
klucze do kół |
koło zapasowe |
wciągarka koła zapasowego |
zaczep tylny obrotowy |
zaczep tylny automatyczny |
podest roboczy na ścianie przedniej |
osie z homologacją do 40 km/h |
lakierowanie skrzyni na kolor niestandardowy |
pneumatyka dwuobwodowa |