Przyczepa D-737BA-8 charakteryzuje się skrzynią z wymiarem paletowym(2420×4545 mm) niską wysokością podłogi ułatwiającą ręczny załadunek (1210 mm), niską wysokością całkowitą 2250 mm oraz możliwością założenia ogumienia szosowego. Jest też pierwszym modelem w którym stosujemy wymienne rury ryglowania centralnego z możliwością regulacji siły docisku, co ułatwia wymianę.
Wyposażenie standardowe:
- przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym (grubość poszycia 3mm)
- kolor skrzyni do wyboru Ral-3004 (bordowy), 6002 (zielony), 2004 (pomarańczowy)
- składane stopnie na ścianie przedniej
- pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
- hamulec ręczny
- hamulec parkingowy – siłowniki membranowe
- 2 osie, zawieszenie mechaniczne
- hamulce bębnowe
- opony 400/60 R15,5″ (nowe, nie regenerowane)
- felgi stalowe
- homologacja do 40 km/h
- instalacja elektryczna 12 V
- siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym wychyleniu skrzyni w tył 50⁰, na boki 45⁰
- okno zsypowe w tylnej burcie z zsypem strumieniowym i maskownicą zapobiegającą dostawaniu się wody do wnętrza
- podłoga wzmocniona blachą stalową o grubości 5 mm ,
- skrzynia ładunkowa wykonana w systemie bezuszczelkowym,
- uszczelka pomiędzy nadstawami zapobiegająca dostawaniu się wody do wnętrza
- burty, wysokość 500x500mm, grubość blachy 2,5 mm, burty otwierane i uchylane
- nowy system łączenia burt, łańcuch spinający burty boczne na górnej nadstawie
- przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym
- gniazdo pneumatyczne, elektryczne, hydrauliczne dla drugiej przyczepy
- trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych
- dźwignia centralnego ryglowania ze zmienną długością ramienia poprawiająca ergonomie zamykania
- ściana przednia i słupy tylne odkręcane,
- przykręcany mechanizm centralnego ryglowania – 7szt haków ryglujących
- resory paraboliczne
- rama wykonana z dwuteownika, śrutowana, a następnie lakierowana w podkładzie i lakierze RAL 7021 lub cynkowana do wyboru
- ucho dyszla fi 40
- zderzak stanowiący osłonę lamp zespolonych, uchylny
- lina zabezpieczająca skrzynię
- kliny pod koło – 2 szt.
- dyszel typu Y
- klucz do kół i trójkąt ostrzegawczy
*tolerancja 0,5%
Dane techniczne
Długość zewnętrzna | 6 930 mm* |
Długość wewnętrzna | 4 545 mm* |
Szerokość zewnętrzna | 2 550 mm |
Szerokość wewnętrzna | 2 420 mm* |
Kubatura | 10,8 m3 |
Ładowność | 8 000 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 11 200 kg |
Wysokość platformy | 1 210 mm* |
Wyposażenie opcjonalne
plandeka ze stelażem |
koło zapasowe |
wciągarka koła zapasowego |
zaczep tylny obrotowy |
zaczep tylny automatyczny |
zaczep tylny automatyczny z szerokim kołnierzem wysokość burt 600/ 600 mm |
koła 315/60 R22.5" |
koła 385/65 R22,5" |
podest roboczy na ścianie przedniej |
lakierowanie skrzyni na kolor niestandardowy |
rynny boczne zsypowe |
rynna tylna zsypowa |
skrzynka narzędziowa |
zbiornik na wodę sprężynowe wspomaganie otwierania burt |
* tolerancja 0,5% |