Przyczepa typu tandem o ładowności 10t charakteryzuje się zwartą budową, możliwością regulacji ucha dyszla w zakresie 350-850mm jak również progresywnie resorowanym dyszlem na tulejach gumowych, dobrze tłumiącym drgania oraz ograniczającym wahania pionowe tandemu. Przyczepy typu tandem mają też dodatkowy nacisk pionowy na dyszel który dodatkowo dociąża ciągnik zwiększając jego siłę uciągu.
Wyposażenie standardowe:
- przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym (grubość poszycia 3mm)
- kolor skrzyni do wyboru Ral-3004 (bordowy), 6002 (zielony), 2004 (pomarańczowy)
- składane stopnie na ścianie przedniej
- pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
- hamulec ręczny
- hamulec parkingowy – siłowniki membranowe
- 2 osie, zawieszenie mechaniczne
- hamulce bębnowe
- opony 385/65 R22,5″ (nowe, nie regenerowane)
- felgi stalowe
- homologacja do 40 km/h
- instalacja elektryczna 12 V
- siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym wychyleniu skrzyni w tył 50⁰, na boki 45⁰
- okno zsypowe w tylnej burcie z zsypem strumieniowym i maskownicą zapobiegającą dostawaniu się wody do wnętrza
- podłoga wzmocniona blachą stalową o grubości 5 mm ,
- skrzynia ładunkowa wykonana w systemie bezuszczelkowym,
- uszczelka pomiędzy nadstawami zapobiegająca dostawaniu się wody do wnętrza
- burty, wysokość 600×600 mm, grubość blachy 2,5 mm, burty otwierane i uchylane
- nowy system łączenia burt, łańcuch spinający burty boczne na górnej nadstawie
- przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym
- gniazdo pneumatyczne, elektryczne, hydrauliczne dla drugiej przyczepy
- trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych
- dźwignia centralnego ryglowania ze zmienną długością ramienia poprawiająca ergonomie zamykania
- ściana przednia i słupy tylne odkręcane,
- przykręcany mechanizm centralnego ryglowania – 7szt haków ryglujących
- resory paraboliczne
- rama wykonana z dwuteownika, śrutowana, a następnie lakierowana w podkładzie i lakierze RAL 7021 lub cynkowana do wyboru
- ucho dyszla fi 40
- zderzak stanowiący osłonę lamp zespolonych, uchylny
- lina zabezpieczająca skrzynię
- kliny pod koło – 2 szt.
- klucz do kół i trójkąt ostrzegawczy
- dyszel z wymiennym oczkiem i regulowaną wysokością na 5 poziomach
- noga podporowa manualna, dwuzakresowa z biegiem wolnym oraz szybkim
*tolerancja 0,5%
Dane techniczne
Ładowność: 10 000 kg |
Dopuszczalna masa całkowita: 14 500 kg |
Kubatura: 13,2 m3 |
Liczba osi: 2 |
Długość skrzyni ładunkowej: 4 545 mm* |
Szerokość skrzyni ładunkowej: 2 420 mm* |
Wysokość: 2 670 mm* |
Długość: 6 570 mm* |
Szerokość: 2 550 mm |
Wysokość platformy: 1 390 mm* |
Wysokość burt: 600+600 mm |
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22.5" |
Rozstaw kół: 1 900 mm |
Prędkość homologacyjna: 40 km/h |
Wysokość zaczepu od podłoża: 210-830 mm |
Wyposażenie opcjonalne
plandeka + stelaż |
podest roboczy na ścianie przedniej |
koło zapasowe |
wciągarka koła zapasowego |
zaczep automatyczny |
zaczep tylny automatyczny z szerokim kołnierzem wysokość burt 600/ 800 mm |
zaczep obrotowy |
kolor niestandardowy burt |
kolor niestandardowy ramy |
rynna boczna zsypowa prawa (lub lewa) |
koła 385/65R22,5 Pirelli |
koła 425/65R22,5 |
koła 385/65R22,5 Delcora (szerokość styku z podłożem 360 mm) |
halogeny tył |
zbiornik na wodę |
skrzynka narzędziowa |
chlapacz długi na zderzak z logo Zasław |
chlapacze błotnika 2szt |
błotniki przednie noga podporowa hydrauliczna |