Przyczepa typu tandem o ładowności 14t ze słupem środkowym oraz nadstawami 600+800mm charakteryzuje się dużą kubaturą 17,6m3 oraz wysoką wytrzymałością dzięki obecności rozbieralnego słupa środkowego. Możliwość założenia szerokich kół 550mm oraz osi skrętnej dodatkowo podnosi efektywność i komfort pracy zwłaszcza w ciężkich warunkach.
Wyposażenie standardowe:
- przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym (grubość poszycia 3mm)kolor skrzyni do wyboru Ral-3004 (bordowy), 6002 (zielony), 2004 (pomarańczowy)
- składane stopnie na ścianie przedniej
- pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
- hamulec ręczny
- hamulec parkingowy – siłowniki membranowe
- 2 osie, zawieszenie mechaniczne
- hamulce bębnowe
- opony 385/65 R22,5″ (nowe, nie regenerowane)
- felgi stalowe
- homologacja do 40 km/h
- instalacja elektryczna 12 V
- siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym wychyleniu skrzyni w tył 50⁰, na boki 45⁰
- okno zsypowe w tylnej burcie z zsypem strumieniowym i maskownicą zapobiegającą dostawaniu się wody do wnętrza
- podłoga wzmocniona blachą stalową o grubości 5 mm ,
- skrzynia ładunkowa wykonana w systemie bezuszczelkowym,
- uszczelka pomiędzy nadstawami zapobiegająca dostawaniu się wody do wnętrza
- burty, wysokość 600×800 mm, grubość blachy 2,5 mm, burty otwierane i uchylane
- nowy system łączenia burt, łańcuch spinający burty boczne na górnej nadstawie
- przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym
- gniazdo pneumatyczne, elektryczne, hydrauliczne dla drugiej przyczepy
- trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych
- dźwignia centralnego ryglowania ze zmienną długością ramienia poprawiająca ergonomie zamykania
- ściana przednia i słupy środkowe oraz tylne odkręcane,
- przykręcany mechanizm centralnego ryglowania – 8 szt. haków ryglujących
- resory paraboliczne
- rama wykonana z dwuteownika, śrutowana, a następnie lakierowana w podkładzie i lakierze RAL 7021 lub cynkowana do wyboru
- ucho dyszla fi 40
- zderzak stanowiący osłonę lamp zespolonych, uchylny
- lina zabezpieczająca skrzynię
- kliny pod koło – 2 szt.
- klucz do kół i trójkąt ostrzegawczy
- zbiornik na wodę
- skrzynka narzędziowa
- dyszel z wymiennym oczkiem i regulowaną wysokością na 5 poziomach
- noga podporowa manualna, dwuzakresowa z biegiem wolnym oraz szybkim
*tolerancja 0,5%
Dane techniczne
Ładowność: 12 000 kg |
Dopuszczalna masa całkowita: 16 500 kg |
Kubatura: 15,3 m3 |
Liczba osi: 2 |
Długość skrzyni ładunkowej: 4 545 mm* |
Szerokość skrzyni ładunkowej: 2 420 mm* |
Wysokość: 2 670 mm* |
Długość: 6 570 mm* |
Szerokość: 2 550 mm |
Wysokość platformy: 1 390 mm* |
Wysokość burt: 600+600 mm |
Rozmiar ogumienia: 385/65 R22.5" |
Rozstaw kół: 1 900 mm |
Prędkość homologacyjna: 40 km/h |
Wysokość zaczepu od podłoża: 210-830 mm |
Wyposażenie opcjonalne
osie i zawieszenie do 60 km/h |
plandeka ze stelażem |
koło zapasowe |
wciągarka koła zapasowego |
zaczep tylny automatyczny |
zaczep tylny obrotowy |
koła 385/65R22,5 Pirelli koła 425/65R22,5 koła 550/45R22,5 koła 385/65R22,5 Delcora (szerokość styku z podłożem 360 mm) |
podest roboczy na ścianie przedniej |
lakierowanie skrzyni na kolor niestandardowy |
halogeny tył |
rynna tylna zsypowa |
rynna boczna zsypowa prawa (lub lewa) |
plandeka wewnątrz skrzyni do warzyw noga podporowa hydrauliczna oś samoskrętna |